POLITYKA PRYWATNOŚCI

§ 1. [Postanowienia wstępne]

  1. Usługodawca przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO).
  2. Wszelkie pojęcia używane w niniejszym dokumencie i pisane wielką literą mają znaczenie nadane im przez Regulamin platformy InkIN, przy czym pojęcie Administratora równoznaczne jest z pojęciem Usługodawcy.
  3. Niniejszy dokument ma moc wiążącą na równi z tym Regulaminem.

§ 2. [Administrator]

  1. Administratorem danych osobowych osób korzystających z Platformy jest spółkę pod firmą InkIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Tadeusza Romanowicza 1 / 2, 30-702 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000925934, posiadającą NIP 6793224794 oraz REGON 520149969, której kapitał zakładowy wynosi 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), a której dokumentację rejestrową prowadzi Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS.
  2. Administrator nie wyznaczył inspektora ochrony danych. W świetle obowiązujących przepisów nie jest do tego zobowiązany, nie przetwarza bowiem szczególnych kategorii przetwarzania danych osobowych ani jego główna działalność nie wymaga regularnego i systematycznego monitorowania osób, których dane dotyczą.
  3. Bezpośredni kontakt z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej – adres rodo@inkin.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

§ 3. [Podstawa i cel przetwarzania danych]

  1. Podstawa przetwarzania danych, z zastrzeżeniem § 4, wskazana jest w art. 6 ust. 1 lit. b RODO i jest nią zawarta umowa. Każda osoba tworząc Konto na Platformie zawiera z Administratorem umowę o świadczenie usług i to ta umowa stanowi podstawę przetwarzania danych przez Administratora.
  2. Dane zbierane są w trakcie rejestracji. Odmowa podania danych oznacza brak możliwości rejestracji, a co za tym idzie - korzystania z większości usług świadczonych przez Administratora.
  3. Dane przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji umowy o świadczenie usług, w tym obowiązków Administratora wobec stron umów o wykonanie tatuażu. Umożliwiają one jednoznaczną identyfikację stron, co jest konieczne dla skutecznego zawierania na odległość umów o wykonanie tatuażu.
  4. Dane przetwarzane są, z zastrzeżeniem § 4 przez okres związania Użytkownika i Administratora umową.

§ 4. [Przetwarzanie danych bez umowy]

  1. W razie wygaśnięcia umowy pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem dane osobowe przetwarzane są w dalszym ciągu do czasu przedawnienia wzajemnych roszczeń między Klientem a Artystą.
  2. W sytuacji opisanej w ust. podstawę przetwarzania danych stanowi ważny interes Administratora, a podstawa ta wskazana została w art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

§ 5. [Odbiorcy danych]

  1. Odbiorcami danych osobowych będą pracownicy Administratora i osoby świadczące na jego rzecz usługi na podstawie umów cywilnoprawnych, w tym podmioty, którym z uwagi na zawarte umowy współpracy Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych.
  2. Wśród podmiotów, którym Administrator powierzył w drodze umowy przetwarzanie danych osobowych, znajduje się przede wszystkim podmiot udostępniający serwery, na których pracuje Platforma.
  3. Odbiorcami danych obejmujących imię Użytkownika będą także inni Użytkownicy i Goście.
  4. Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez Administratora będą także Użytkownicy, z którymi osoba, której dane dotyczą, zawarła umowę o wykonanie tatuażu.
  5. Odbiorcami danych osobowych mogą być również organy administracji publicznej i sądy powszechne, które w granicach przewidzianych prawem zwrócą się o udostępnienie tych danych, mając ku temu stosowną podstawę prawną.

§ 6. [Uprawnienia osób, których dane dotyczą]

  1. Osoba, której dane są przetwarzane przez Administratora, ma prawo do:
    1. żądania od Administratora dostępu do danych jej dotyczących,
    2. żądania od Administratora sprostowania tych danych,
    3. przenoszenia tych danych,
    4. żądania od Administratora usunięcia tych danych,
    5. żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania tych danych,
    6. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  2. W razie zgłoszenia żądania wskazanego w ust. 1 lit. a lub b osoba, której dane dotyczą, powinna wskazać przyczyny, dla których nie jest w stanie samodzielnie uzyskać dostępu do danych lub ich sprostować z poziomu udostępnionego przez Administratora interfejsu na Platformie. W razie zgłoszenia żądania sprostowania danych powinna ponadto podać sposób sprostowania jej danych.
  3. W razie zgłoszenia żądania wskazanego w ust. 1 lit. c Administrator przesyła za pośrednictwem poczty elektronicznej plik zawierający dane osoby.
  4. W razie zgłoszenia żądań wskazanych w ust. 1 lit. d-f w trakcie związania osoby i Administratora umową uważa się takie żądanie za wypowiedzenie umowy stosowanie do postanowień Regulaminu. W pozostałych przypadkach Administrator rozpatruje żądanie osoby i odpowiada na nie.
  5. Odpowiedź na żądania osób, których dane dotyczą, następuje w terminie 14 dni od dnia ich zgłoszenia.
  6. W razie naruszeń po stronie administratora danych osoba, której dane dotyczą, może wnieść skargę do organu nadzoru, tj. np. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  7. Dane przetwarzane przez Administratora nie będą wykorzystywane do profilowania.

§ 7. [Piki cookies]

  1. Wejście na stronę WWW, na której dostępna jest Platforma, wiąże się ze skierowaniem do Użytkownika lub Gościa żądania zaakceptowania plików cookies. Odmowa ich zaakceptowania skutkuje przekierowaniem osoby poza Platformę i oznacza niemożność korzystania z niej.
  2. Cookies są plikami zamieszczanymi i przechowywanymi na urządzeniu osoby, która korzysta z Platformy. Mogą być w dowolnym momencie usunięte przez tę osobę.
  3. Blokowanie plików cookies mimo ich zaakceptowania może skutkować nieprawidłowym działaniem Platformy. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wynikającą stąd szkodę.
  4. Administrator przechowuje pliki cookies przez okres nie dłuższy niż 5 lat.
  5. Dane zawarte w plikach cookies wykorzystywane będą przez Administratora dla celów statystycznych, w tym określenia liczby odwiedzających Platformę.
  6. Podstawę do przetwarzania danych związanych z plikami cookies jest zgoda osoby, która uzyskuje dostęp do Platformy. Zgoda ta może zostać w każdej chwili cofnięta, a same cookies usunięte.

§ 8. [Postanowienia końcowe]

  1. Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem uruchomienia Platformy.
  2. O wszelkich zmianach Użytkownik informowany będzie drogą mailową na 14 dni przed wejściem zmian w życie.
  3. Postanowienia niniejszej Polityki Prywatności nie naruszają postanowień RODO, ustawy o ochronie danych osobowych i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego.